Wednesday, March 7, 2012

Kaki melecettttt :(

Assalamualaikum!


Sambungan dari entry ini ....












Sakittttt sangattt! :(
Kalau nak tahu cerita keseluruhan, sila baca dulu entry tersebut.
Kalau tak nanti kangg korang blur blurr tetiba kaki aku melecet nih hehhe



Nampak isi isi kaki aku tahuu
Memang tak tahan, sakitt sangat.
Sekarang dah okay dah,  selepas seminggu aku biarkan aje macam tu. 
Lama lama dah kering, dia baik dengan sendiri.



Itu yang aku malas nak beli kasut baru ataupun malas nak beli kasut yang tertutup begini,
memang selalunya kaki aku akan melecet dahulu.
Tapi dalam keadaan malas malas gini pun, beli jugak kasutt baru. Hehehe (✿◠‿◠)


 

terima kasih sudi baca yaw!

3 pengomen:

azam said...

adeh...sakit...tak suka

nur anis said...

selalunya kasut baru jenis bertutup boleh jadi macam ni..saya selalu letak plaster dekat bahagian tu..

echa takashimaya said...

ouuuccchh ! saket saket.

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting