Thursday, April 21, 2011

selamat pagi khamis ya'll ....

salam semua.

dah breakfast ke belum pagi2 ni? elok korang breakfast dulu sebelum buat apa2 kerja. breakfast penting kerana sumber tenaga kita pepagi ni. macam mana pun, kena jamah jugak sikit eh.




pepagi lagi aku nak post gambar aku yg besauuu ni. takde hapa nak di update katanya. just nak post gambau sajooooook. dah lama rasanya macam tak letak gambau. asyik2 aku update tanpa gambar kan. hiks



cepatnya masa berlalu kan. rasanya baru kelmarin aku kena marah dengan lec aku sebab ponteng! hiks tengok2 hari ni dah hari khamis. esok jumaat pastu cuuuuuuutiiiii ... cutilah yg paling heaven sekali. apa plannging korang eh? *tak nyempat2 nak keluar ni. hiks



salam pagi korang! hiks T________T



aku dengan pijooooow omar.

nak baca kisah aku dengan dia, sila picit >>> haa .. klik! klik! klik!



sila LIKE kalau suka

4 pengomen:

Kancilbiru said...

eee tak aci...jumpa artis...huhuhu

Nazifa M.Zali said...

oh yeah! tgh cuti nie lalalala~

cik ewun said...

huaaaaaaaa! bf kiko tuhh wuuwuwuw~

Anonymous said...

Jangan malas-malas pergi kelas aaa.. Tak baik tau.. Huhuhu..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting