Friday, April 8, 2011

aku pakai dress. agak2 ayu tak?

*korang kena klik link yang lepas2 untuk faham keseluruhan cerita ni. hiks. kalau tak mesti pening.

dulu, DEKAT ENTRY NI aku ada mention aku TER-salah beli dress ni. aku sebenarnya nak beli skirt yang aku duk ngiyau ngiyau tuu DEKAT ENTRY NI.

dress yang aku TER-salah beli ni aku tak pernah pakai pon before this. sebab nya agak jarang jugak lah. tu yang malas nak pakai tuuh.

dan .. masa aku keluar makan2 dekat CHIM CHUM FOOD VILLAGE hari tuu .. tetiba aku terasa nak pakai dress ni. nak bagi nampak ayu2 giteww. hiks

dan .. here it is 

............
.........
...
.





aku tau aku gemox T_____T

ni lah diaaa aku dengan dress tersebut. hiks. memang tabiat aku kalau makan aku suka letak handbag dekat belakang tuu. 

okay tak kalau pakai cenggitu? yang penting, memang selesa weh. baju ringan je. ada ropol2 sikit dekat bawah tuu, naik lah seri dress ni.



yang ni gambar dress tersebut. bawah tuu lah yg jarang. jadik untuk taknak bagi jarang aku pakai skirt dalam. walaupun nampak jarang  .. tapi sebenarnya tak nampak pun kita punya betis. ish! korang paham ke tidak ni? hiks


sila LIKE kalau suka

37 pengomen:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

cantik...

tabiat awk dgn saya sama la. suka letak beg kat belakang kalu pg mkn.

najwa's said...

hehe comel2.. :)

farhah dzarif said...

ahaa,sweet je :)

Nazifa M.Zali said...

u nmpk tinggi.ke dah mmg tinggi?

Zura Tahir said...

kekdg kite rase kite pakai nampak xcantik tp org lain tgk okey je...

Anonymous said...

Ok laa tu kenakan dengan cardigan tu. Tapi Cik Sarah kena pandai cari warna yang bersesuaian untuk dipadankan dengan cardigan tu. Serius nampak girlish pakai macam tu. Nice :)

Sesopie said...

Boleh bg pinjam dress x? hehehhe

phreak-id said...

Takpe. Dari sudut positifnya. Jarang = Pengudaraan yang baik. Hahaha


Terbaru >Rosdan Keropok Losong @ Ketereh >Kecoh Fenomena Simbol Pelik >KFC Famous Bowl

ezy.fia said...

comel la..
ok pe pkai camtu..
:)

nuralynZAKREE said...

nice giler . tingin nk pkai tp still segan.. haaha~

icha katariss said...

hai hai kak sarah:)

comey jeee..boleh kawe la kito..samo2 suko dress..hihihi

Melle Abadi said...

kalau pakai dress sentiasa nampak keperempuanan

sarah mohamad said...

@..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::..

ah2. senang kan. hiks

sarah mohamad said...

@najwa's

hihi. tengs najwa tayaaaam. :)

sarah mohamad said...

@farhah dzarif

sweet ke? ke masam? hihi

sarah mohamad said...

@Bulan

tak adalah tinggi sangat bulan. normal girl je kot rasa. hiks

sarah mohamad said...

@Zura

betul2. kalau nampak orang pakai .. rasa cantik. kalau kita yg pakai .. rasa cam tak kena je kan. hiks

sarah mohamad said...

@Miss Tira

tengs miss tira. ni sayang ni. hihi

sarah mohamad said...

@SofieyAzwa

utk soph, sentiasa boleh je. cakap jek. hiks

sarah mohamad said...

@phreak-id

haha. seb baik ada sudut +ve. hiks

sarah mohamad said...

@Cik Ezy

*blushing lah. hiks

Eyka said...

wah2~ syokk nye~ ;D eyka pon nak ikot jgk..huhu..T.T awk..awk..nti jom date mau tak?? dte dgn domo skli..mesti havoc nti kan?? hehe:)

sarah mohamad said...

@nuralynZAKREE

pakai je. tak usah kisah dgn mulut orang dan mata orang. kita pakai apa yg kita rasa selesa selagi tak bertentangan dgn islam.

sarah mohamad said...

@icha katariss

hom. bulih2. no problem icha. post lah byk gambar icha pakai dress. hiks

sarah mohamad said...

@melle amir

melle, ko taknak try pakai dress ke? hoho

Melle Abadi said...

eh dah pernah dah, dolu dolu, hihi

::Budak Degil:: said...

wah..comel aje...hehehe...

salam kenal ye.. :)

sarah mohamad said...

@melle amir

post lah dekat blog. hihi

sarah mohamad said...

@::Budak Degil::

salam kenal :)

kak ina kl said...

bahaya letak beg kat belakanglah ..senang orang nak ambil.

terima kasih sudi tag akak sekarang ni malas nak cari kain jarang sebab malas nak nak pakai kain dalam

nuralynZAKREE said...

betui tuhhh . heheh~

sarah mohamad said...

@kak ina kl (2)

memang pun kak. kena asyik2 beware lah ye. hiks

sarah mohamad said...

@nuralynZAKREE

hiks.

icha katariss said...

hahahha! icha pun baru je pakai.gambar belum nak snap lagi..gabung dua nak?:)

sarah mohamad said...

@icha katariss

boleh :) no problem icha. hiks. icha mesti cooooooomel nih!

icha katariss said...

kak sarah-tak lah comel, sweet jah sikit.hakhakhak! joking2..
icha nak balik kb..bilo nak jupo ni..airu nampak sipi2 jah.hehe:)

sarah mohamad said...

@icha katariss

dop sabar ni nok jupo ichaaaaa! hari tuu dop dam tengok2 icha g doh. hiks ichaaaa coooooomel :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting